Hi!
Ide küldhettek az arpiie@fremail.hu-ra tuning leírásokat, és én felrakom ide ebbe a menüpontaba ezeket meg én is próbálok mindenféle "finomságot" betenni:) Üdv! Arpiie
Legelőször is Magyarország leghíresebb Simson Tuningcégé-nek adatai.:
Tábori Tuning 1041 Budapest Templom u 4 06-1-169-2915
1. Tuninng, Üllés és üllés alatti vázelem feltörése.: Sok Simsonon lehet azt látni hogy az üllés és az üllés alatti vázelem felvan törve, szerintem ez egy nagyon jól nézki mint láthatjátok saját motoromon is ez megvan csinálva:). A vázelemet megmelegíted és elkezded lassan fel hajlítani és után az üllés lapot is ugyanígy melegítéssel hajlítod hogy a vázelemre stimmeljen:).
2. 4-5-dik sebesség beépítése.: A 3 om sebességesbe 4 diket a 4 sebességesbe 5 dik érdemes beleépíteni:)) ettől sokkalta többet fog menni a "szekér":D sokaknak ajánlom de leírást nemtok róla adni:( de ettől megpróbálhatjátok:)))).
3.Hengerfej tuning :
Ez eléggé ismert tuning de azért leírom .
A hengerfejbõl le kell szedni 1-1,5 mm -ert . Ez által nagyobb lesz a kompresszió. Ez után a suber levegõ zárjából 2 mm-ert le kell szedni ( nem muszáj ez nélkül is megy ) . Ezzel az érjük el hogy kb. 10 ezret forog a mocc . És ezek után csak is szigorúan 95 õs ólommentessel szabad járni!
U.I.: én ez soha nem próbáltam ki egy csávó írta nekem . Neki a 3 sebessége s51 ese ment így 90 -et .
Ja és még a nagy kompresszió erõsen odabassz a fõtengelycsapágyaknak. Szóval talán azt lehetne mondani, hogy több hátrány van, mint elõnye és vigyázni kell ha az ember nem teljesen síkba csiszolja le a hengerfejet akkor ki is fujhat a henger és a hengerfej között s ez nagyon veszéjes lehet mert vissza csinálni már nem lehet. Az itt leírtakat mindenki csak saját felelõségre csinálja meg . Az itt leírtakért felelõséget nem vállalok !!! (Köszönet.: Kara Gábornak:)
4. Nitrózás.: Igen egyszerüen meg lehet oldani a nitrozást . A habpatron nagymértékben nitrot tartalamaz . kell szerezni hozzá egy habszifont és belecsavarni 3 om habpatront ( felölem akár 4 et is lehet csak akkor lehet hogy szétszáll a picsába a szifon ) és innét kezdve al kell vezetni alevegőszűrűig vagy egyből a karbiig ahogy jól esik . Az a lényeg hogy ahol szívja a levegőt oda kell eljutatni . Ez asszem igen szép löketet adhat a moccnak . Ezt még egyik haverom monta . ( amikor még élt :( ) Mi is kipróbáltuk csak sajna elfogyott a parton a tesztelés alatt :( És azóta nem csináltuk . De amugy mi alpjáratnál kültük be . Hát igen szépen felpörgette a moccot . Aki tudja hogy mi a nitrozás az azt is megycsinálhatja mint a kocsikban lévő nitró rendszereknél hogy töbletüzemanyagot adhat neki . ( mondjuk akkor mivel fogod a kormányt ???? :D ) Hát kb ennyi volna . AZ ITT LEÍRT " TUNING LEÍRÁSÉRT " FELELŐSÉGET NEM VÁLALOK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (szóval csak ésszel lassan próbálkozattok . Elöbb vagy utóbb ugy is tönkrevágja a blokkot ) Üdv Ipariegyenáram :D (Köszönet.:Toth Lászlónak:)
|